Na prelomu 16. stoletja je kralj Manuel I. največjim portugalskim obrtnikom naročil gradnjo veličastnih zgradb. Po dokončanju palač Evora in Sintra si je kralj prizadeval zgraditi poletni paviljon v čast najbolj slavnim članom kraljeve družine. Ta gradnja je bila namenjena le najbolj nadarjenim umetnikom, katerih spretnosti bi ustrezale sijaju, ki ga kraljeva družina zasluži. Žal je kralj Manuel I. umrl, preden se je gradnja sploh začela.
V igri Azul: Summer Pavilion se igralci vrnejo na Portugalsko, da bi opravili nalogo, ki se nikoli ni začela. Kot obrtniški mojster morate za ustvarjanje poletnega paviljona uporabiti najboljše materiale, hkrati pa se previdno izogibati zapravljanju zalog. Le najboljši bodo kos izzivu, da počastijo portugalsko kraljevo družino.
Azul: Summer Pavilion se igra v šestih krogih in v vsakem krogu igralci izbirajo ploščice, nato pa jih položijo na svojo igralno ploščo, da bi pridobili točke. Vsaka od šestih barv ploščic postane divja v enem izmed krogov.
Na začetku vsakega kroga iz vrečke naključno izvlecite ploščice, da vsako od petih, sedmih ali devetih tovarn napolnite s štirimi ploščicami. Po potrebi napolni še deset prostorov za zalogo na osrednji točkovalni plošči.Igralci nato izmenično izbirajo ploščice. Lahko izbereš vse ploščice ene ne-divje barve iz tovarne in jih postaviš poleg svoje igralne plošče; če so v tej tovarni tudi divje ploščice, moraš vzeti eno izmed njih. Vse preostale ploščice se premaknejo na sredino mize. Alternativno lahko izbereš vse ploščice ene ne-divje barve iz sredine igre; vzeti moraš tudi eno divjo ploščico, če je prisotna.
Ko so vse ploščice razdeljene, igralci izmenično postavljajo ploščice na svoje igralne plošče. Vsaka plošča prikazuje sedem zvezd, sestavljenih iz šestih ploščic; vsak prostor na zvezdi je označen s številko od 1 do 6, pri čemer je šest zvezd namenjenih ploščicam ene barve, sedma pa bo sestavljena iz ploščic vseh barv. Če želiš, na primer, postaviti ploščico na modro polje s številko 5, moraš odvreči pet modrih ali divjih ploščic poleg svoje igralne plošče (vsaj ena mora biti modra), eno ploščico postaviš na modro polje s številko 5, ostale pa v odpadni stolp. Za to ploščico prejmeš 1 točko ter 1 točko za vsako ploščico znotraj iste zvezde, ki je povezana z novo postavljeno ploščico.
Če popolnoma obdelaš steber, kip ali okno na svoji igralni plošči s ploščicami, prejmeš takojšnji bonus in vzameš 1-3 ploščice iz osrednjega nabora ter jih postaviš poleg svoje plošče. Na koncu kroga lahko preneseš največ štiri ploščice v naslednji krog; ostale zavržeš in za vsako takšno ploščico izgubiš 1 točko.
Po šestih krogih prejmeš bonus za vsako izmed sedmih zvezd, ki si jih popolnoma napolnil. Poleg tega dobiš bonus za pokritje vseh sedmih prostorov s številkami 1, 2, 3 ali 4. Izgubiš 1 točko za vsako neporabljeno ploščico, nato pa zmaga igralec z največ točkami.