Spošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.druzabneigre.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Ti splošni pogoji se uporabljajo za celotno spletno stran. Z uporabo te spletne strani se uporabnik (kupec) strinja s splošnimi pogoji poslovanja. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila. Uporabnik je dolžan vnesti samo resnične in točne podatke. Neresnični in netočni podatki se bodo obravnavali kot zloraba, ki jo bo prevzela ustrezna pravna služba. Podatki pridobljeni preko spletnih obrazcev, bodo uporabljeni zgolj v namene poslovanja podjetja Spletne prodaje, Nuša Fridman s.p..

Spletna trgovino www.druzabneigre.si (v nadaljevanju spletna trgovina) upravlja podjetje Nuša Fridman s.p. (v nadaljevanju ponudnik).

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številko registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebuje davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
    pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake.

Izvedba naročil in sklenitev pogodbe poteka v slovenskem jeziku in je zavezujoče za ponudnika in kupca. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njihovih straneh. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Upravitelj spletne trgovine podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi bo zaupan le uporabnikov naslov za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Po predračunu: Naročene artikle lahko plačate z nakazilom na TRR račun Nuša Fridman s.p.(SI56 6100 0002 8822 636). Podatki za plačilo bodo poslani na vaš e-mail naslov, ki ga vnesete ob naročilu. Pri plačilu za referenco vnesite številko naročila. Predračun mora biti poravnan v roku 5 delovnih dni, v nasprotnem primeru je naročilo preklicano.
  • Plačilo s kartico: Plačilo s plačilnimi karticami se izvaja preko plačilnega sistema WooPayments (Stripe). Stripe zagotavlja najvišjo raven varnosti pri transakcijah. Sprejemamo plačila z naslednjimi karticami: MasterCard, Visa, American Express, Diners Club. Če bo transakcija odobrena, bo plačilo izvedeno takoj, blago pa bomo odposlali najkasneje naslednji delovni dan.

CENE

Vse cene na spletni strani so v evrih (EUR). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči za obe stranki. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila, pod navedenimi pogoji. Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen, ne da bi ob tem predhodno obvestil uporabnika. Kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino. Popusti in kuponi se ne seštevajo. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni artikel za določen ali nedoločen čas.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (preko elektronske pošte). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji obvezujoči tako za ponudnika, kot za kupca.

POTEK NAKUPA

Kupcu so na voljo naslednji koraki:

  • pregledovanje ponudbe artiklov v spletni trgovini
  • Izvedba naročila kot gost. V primeru , da se odločite za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke. Polja označena z zvezdico so obvezna. Podatke za podjetja izpolnite samo v primeru, da želite naročilo izvesti na podjetje (oz. želite original račun), sicer pustite polja prazna. V primeru, da katero polje pustite prazno, vas bo sistem opozoril.
  • Izvedba naročila kot registriran uporabnik. V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino, za registracijo potrebujete veljaven e-mail naslov, kamor vam bo poslano sporočilo s podatki registracije. Ob registraciji morate vnesti osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnesti osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu “moj račun” zgodovino preteklih naročil.

Uporabnik kot “gost” ali “registriran uporabnik” izbira izdelke in jih izbere s klikom na gumb “V košarico” . Izbor izdelkov si lahko ogleda v spisku v košarici in po želji spremeni količine ali določene odstrani. V primeru spremenjene količine, je potrebno košarico osvežiti s klikom na gumb “Posodobi košarico”. Uporabnik nadaljuje na “Blagajno”, kjer po korakih izbere naslov za dostavo. V naslednjem koraku so prikazani stroški dostave za naročilo. Uporabnik izbere način plačila. V zadnjem koraku je uporabniku prikazano celotno naročilo z vsemi stroški. Uporabnik naročilo potrdi s klikom na gumb “Sprejemam pogoje poslovanja in se zavezujem k plačilu” ter klikom na gumb “Zaključi nakup” odda naročilo. Po uspešno oddanem naročilu prejme uporabnik potrditveno E-pošto s podrobnimi navodili za plačilo in način dostave.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga ponudniku sporoči svojo odločitev o odstopu od pogodbe, pri čemer ni dolžan navesti razlogov za svojo odločitev.

Za odstop od pogodbe mora kupec izpolnjen obrazec poslati ponudniku po pošti na naslov Spletna prodaja, Nuša Fridman s.p., Haloška ulica 5, 2204 Miklavž na Dravskem polju ali pa ga v elektronski obliki skeniranega poslati na elektronski naslov info@druzabneigre.si.

Kupec mora izdelek vrniti v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Izdelek mora biti vrnjen na naslov Nuša Fridman s.p., Haloška ulica 5, 2204 Miklavž na Dravskem polju, v nepoškodovanem, neuporabljenem stanju, v originalni embalaži. Stroške pošiljanja v tem primeru krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo vplačil bo izvedeno najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik bo kupcu vrnil prejeta vplačila z enakim plačilnim sredstvom, ki ga je uporabil kupec, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov. Ponudnik lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali do prejema dokazila od kupca, da je blago poslal nazaj.

ZAVRNITEV NAROČILA

Spletna trgovina www.druzabne igre.si si pridržuje pravico, da zavrne naročilo in naročila ne dostavi, kadar obstaja sum zlorabe pravic s strani kupca, da je kupec lažno predstavil osebne podatke in podatke za sklenitev pogodbe, če gre za kupca, ki je že prej zlorabil svoje pravice in v drugih primerih, kjer ponudnik oceni, da bi s sprejetjem naročila s strani kupca, bila ponudniku povzročena škoda.

STVARNA NAPAKA

Potrošnik lahko uveljavlja napake na kupljenem blagu iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Stvarne napake:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila.

Kupec, ki je ponudnika pravilno obvestil o stvarni napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati:

  • odpravo napake na izdelku ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • vračilo plačanega zneska.

Primernost izdelka za običajno rabo se preverja glede na standardne lastnosti podobnih izdelkov iste vrste, ob upoštevanju ponudnikovih izjav o značilnostih blaga. Te izjave vključujejo informacije, ki jih je dal ponudnik ali proizvajalec, zlasti preko oglaševanja, predstavitve izdelka ali navedb na samem izdelku. V primeru morebitne stvarne napake mora kupec obvestiti ponudnika in opisati napako v roku dveh let od prevzema blaga ter mu omogočiti pregled izdelka na svoje stroške.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK

Če ste prejeli poškodovan paket, prosimo, da ga fotografirate in nas takoj kontaktirate. Poslali vam bomo nadaljna navodila.

ŠKODA

Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki je nastala ob nepravilni, neodgovorni ali malomarni uporabi artiklov.

KOMUNIKACIJA

Spletna trgovina www.druzabneigre.si bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila ponudnika bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila.
  • Pošiljatelj bo jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
  • Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • Jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne odražajo vedno dejanskega stanja artiklov. Uporaba fotografij spletne trgovine je prepovedana brez predhodnega dovoljenja.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, tj. vzpostaviti sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav lahko kupec podjetje Nuša Fridman s.p. kontaktira telefonsko ali prek elektronske pošte. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@druzabneigre.si.

Ponudnik in kupec si prizadevata po svojih najboljših močeh spore rešiti sporazumno, v kolkor pa to ni možno, je za reševanje pristojno sodišče na sedežu ponudnika.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik je v skladu z Zakonom o varstvu podatkov (ZVPot-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkove uporabnikov spletne trgovine Družabne igre. Ponudnik za potrebe poslovanja hrani naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov elektronske pošte
  • ostali podatki, ki jih uporabnik vnese v obrazce na spletnem mestu Družabne igre.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnik lahko zahteva vpogled, popravek ali izbris osebnih podatkov. V tem primeru uporabnik pošlje pisno obvestilo:

  • na elektronski naslov: info@druzabneigre.si ali
  • na naslov: Nuša Fridman s.p., Haloška ulica 5, 2204 Miklavž na Dravskem polju
    Za varovanje osebnih podatkov je uporabnik odgovoren tudi sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Zavezujemo se, da vaših podatkov v nobenem primeru ne bomo posredovali nepooblaščenim osebam.

PROMOCIJSKE KODE

Promocijske kode, ki jih objavi ponudnik, je mogoče uporabiti v spletni trgovini. Veljavnost promocijske kode je časovno omejena in določena za vsako promocijsko kodo posebej.

V postopku oddaje naročila lahko uporabnik vnese promocijsko kodo v okence “KODA KUPONA”. Ko je promocijska koda uspešno potrjena, se avtomatsko odšteje vrednost popusta od vrednosti izdelka.

Pri vsakem naročilo je možno uporabiti le eno promocijsko kodo. Promocijske kode in popusti se ne seštevajo.

Splošni pogoji veljajo od 24.04.2024.

Košarica