Patchwork (slovenska izdaja)

21,90 

V družabni igri Patchwork dva igralca tekmujeta, da bi zgradila najbolj estetsko (in visoko ocenjeno) preprogo na osebni igralni plošči velikosti 9×9. Za začetek igre razporedimo vse kose tkanine naključno v krog. Vsak igralec vzame pet gumbkov in nekdo je izbran za začetnega igralca.

Ni na zalogi


Jezik
Slovenski
Priporočena starost
8+
Čas igranja
15 - 30 min
Število igralcev
2

Uporabne povezave:

board game geek logoboard game arena logo

V družabni igri Patchwork dva igralca tekmujeta, da bi zgradila najbolj estetsko (in visoko ocenjeno) preprogo na osebni igralni plošči velikosti 9×9. Za začetek igre razporedimo vse kose tkanine naključno v krog. Vsak igralec vzame pet gumbkov in nekdo je izbran za začetnega igralca.

Na potezi lahko igralec kupi enega od treh kosov tkanine, ki stojijo v smeri urinega kazalca od označevalca, ali pa izbere, da preskoči potezo in pridobi gumbke. Da bi kupil kos tkanine, plača strošek v gumbkih, prikazan na kosu tkanine, premakne označevalec na mesto tega kosa v krogu, doda kos na svojo igralno ploščo, nato pa premakne svoj časovni žeton za število polj, ki je prikazano na kosu tkanine. Kos lahko postavi kamor koli na svojo ploščo, kjer ne prekriva drugih kosov, vendar je najbolje, da stvari sestavi čim bolj tesno skupaj. Če je vaš časovni žeton za ali na vrhu časovnega žetona drugega igralca, dobite dodatno potezo; sicer nadaljuje nasprotnik. Namesto da bi kupili kos tkanine, lahko izberete, da preskočite; to storite tako, da premaknete svoj časovni žeton na mesto neposredno pred časovnim žetonom nasprotnika, nato pa vzamete en gumb iz banke za vsako polje, ki ste ga premaknili.

Poleg stroška v gumbkih in stroška v času ima vsak kos tkanine tudi 0-3 gumbe, in ko premaknete svoj časovni žeton mimo gumkba na časovni plošči, zaslužite “dohodek iz gumkbov”: seštejte število gumkbov, prikazanih na vaši osebni igralni plošči, in nato vzemite toliko gumbov iz banke.

Poleg tega časovna plošča prikazuje pet kosov tkanine velikosti 1×1, in med pripravo postavimo pet dejanskih 1×1 kosov tkanine na ta mesta. Kdorkoli prvi preskoči ta kos na časovni plošči, ta kos takoj prevzame in ga postavi na svojo igralno ploščo.

Dodatno, prvi igralec, ki popolnoma zapolni 7×7 kvadrat na svoji igralni plošči, dobi bonusno ploščico vredno 7 dodatnih točk ob koncu igre.

Ko igralec izvede dejanje, ki premakne njegov časovni žeton na sredino časovne plošče, dobi še zadnji dohodek iz gumkbov iz banke. Ko sta oba igralca v središču, se igra konča in pride do ocenjevanja. Vsak igralec dobi eno točko na gumb v svoji posesti, nato pa izgubi dve točki za vsako prazno polje na svoji igralni plošči. Rezultati so lahko tudi negativni. Igralec z največ točkami zmaga.

Jezik

,

Tip

Kako igrati:

Košarica