Opis
SCOUT je igra plezanja po lestvici, v kateri imajo karte dve potencialni vrednosti, igralci ne smejo prerazporediti svoje roke s kartami in igralci lahko preskočijo svojo potezo da vzamejo karto iz trenutnega visokega nabora kart v svojo roko.
Natančneje, karte so dvojno indeksirane, z različnimi vrednostmi na vsaki polovici karte, pri čemer ima 45 kart vse možne kombinacije številk od 1 do 10. Med nastavljanjem naj tisti, ki meša karte, naključno določi vrstni red kart v kompletu in njihovo orientacijo. Ko vsak igralec prejme celotno kombinacijo kart, pobere to kombinacijo, ne da bi prerazporedil katero koli karto; če želijo, lahko zavrtijo svojo celotno roko s kartami, da bi uporabili vrednosti na drugi strani vsake karte, vendar spet ne morejo spremeniti vrstnega reda kart v svoji roki.
Na potezi igralec izvede eno od dveh dejanj:
• Igra: Igralec izbere eno ali več sosednjih kart v svoji roki, ki imajo vse enako vrednost ali imajo vrednosti v zaporednem vrstnem redu (naraščajoče ali padajoče), nato pa ta komplet kart odigra na mizi. To lahko storijo samo, če je miza prazna (kot na prvi potezi) ali če je niz, ki ga igrajo, uvrščen višje od niza, ki je trenutno na mizi; komplet je višji, če ima več kart ali ima karte enake vrednosti namesto zaporednih kart ali ima niz enake količine in vrste, vendar z višjimi vrednostmi. V zadnjem primeru, ko igralec preigra drug niz, igralec zajame karte v tem prejšnjem nizu in jih obrnjene navzdol položi pred sebe.
• Skavt: igralec vzame karto z obeh koncev kompleta, ki je trenutno na mizi, in jo položi kamor koli želi v svoji roki v kateri koli smeri. Kdor je igral ta prejšnji niz, prejme žeton 1 ZT (zmagovalno točko) kot nagrado za igranje niza, ki ni bil premagan.
Enkrat na krog lahko igralec išče in nato takoj igra.
Ko igralec izprazni svojo roko s kartami ali ko so vsi igralci razen enega iskali namesto igre, se krog konča. Igralci prejmejo 1 ZT za vsako obrnjeno karto, nato pa odštejejo eno točko za vsako karto v svoji roki. Odigrajte toliko krogov, kot je število igralcev, nato zmaga tisti, ki ima največ točk.








