Granada, 1278. Ob vznožju gorovja Sierra Nevada se začne eden najbolj vznemirljivih in zanimivih projektov španskega srednjega veka: gradnja ALHAMBRE.
Najboljši gradbeni mojstri v vsej Evropi in Arabiji želijo pokazati svojo spretnost. Zaposlite najprimernejše ekipe graditeljev in poskrbite, da boste vedno imeli dovolj prave valute. Kajti ne glede na to, ali so kamnoseki s severa ali vrtnarji z juga, vsi hočejo primerno plačilo in vztrajajo pri domači valuti. Z njihovo pomočjo je mogoče zgraditi stolpe, urediti vrtove, postaviti paviljone in arkade ter zgraditi seralje in dvorane.
V Alhambri igralci pridobivajo zgradbe, ki jih bodo postavili v svoj kompleks Alhambra.
Denar v Alhambri je v štirih različnih valutah in je na voljo na odprtem denarnem trgu. 54 stavb šestih vrst je na voljo za nakup na trgu stavb po štiri naenkrat; ena stavba je na voljo v vsaki od štirih različnih valut. Ko je igralec na vrsti, lahko igralec 1) vzame denar z odprtega denarnega trga, 2) kupi stavbo na trgu stavb in jo bodisi postavi v svojo Alhambro ali rezervat, ali 3) se vključi v projekte gradnje in rekonstrukcije zgradb. ki so bili postavljeni v igralčevo Alhambro ali rezervo. Igra nagrajuje učinkovitost, saj ko igralec kupi stavbo na trgu za točno določeno vsoto denarja, lahko igralec naredi še en korak.
Igralci z največ zgradbami v vsaki od šestih vrst stavb v njegovi Alhambri dosegajo rezultate v vsaki od faz točkovanja, točke pa se dodelijo za igralčev najdaljši zunanji odsek “stene” znotraj njihovega kompleksa. Igra se konča, ko stavbnega trga ni več mogoče napolniti z zalogo gradbenih ploščic, in pride do končnega točkovanja, pri katerem zmaga igralec z najvišjim številom točk.